Gyakran ismételt kérdések

1.Kérdés:
- Milyen futárszolgálat hozza ki a megrendelt terméket?
Válasz:
- Jelenleg a GLS Futárszolgálat 24 órás időgarantált kézbesítésével történik a csomagok házhoz kézbesítése (a felvételt követő munkanap történik munkaidőben).

2.Kérdés:
- Magyarország egész területére szállítanak?
Válasz:
- A "Szállítási költség" menüpontban Magyarország egész területére vonatkozó szállítási költségek szerepelnek.

3.Kérdés:
- Mennyibe kerül a kiszállítás?
Válasz:
- A szállítás költsége függ a rendelési összeghatártól és a fizetés módjától:
   -előre átutalással 15.000,- Ft-ig egységesen 650,- Ft/csomag.
   -előre átutalással 15.001,- Ft-tól a szállítási díjat a "NormaNatura Vitamin szaküzlet" fizeti Ön helyett.
   -utánvéttel 20.000,- Ft-ig egységesen 950,- Ft/csomag.
   -utánvéttel 20.001,- Ft-tól a szállítási díjat a "NormaNatura Vitamin szaküzlet" fizeti Ön helyett.
Székesfehérváron és Balatonfüreden a rendelés összegétől függetlenül a kiszállítás INGYENES!


4.Kérdés:

- Bármikor rendelhetek?
Válasz:
- Igen, rendszerünk a hét minden napján 0-24-ig fogadja a rendeléseket.


5.Kérdés:

- Hétvégén is van kiszállítás?
Válasz:
- Nem, a csomagokat csak hétköznap munkanapokon tudjuk eljuttatni önnek.


6.Kérdés:

- Mikor kell fizetni?
Válasz:
- Utánvét választása esetén a fizetés a küldemény átvételekor készpénzben történik a kézbesítőnek.
- Előre átutalás esetén az ellenértéket a NaturaMedical Kft. , SzFV

Budapest Bank FORINT számla:
GIRO 10102952-49354200-01004004
IBAN HU43-1010-2952-4935-4200-0100-4004

pénzforgalmi jelzőszámú számlaszámok egyikére kérjük átutalni vagy befizetni.

7.Kérdés:
- Nekem kell fizetni a szállítási költséget?
Válasz:
- Igen, a szállítási költség a vásárlót terheli, viszont fizetési módtól és rendelési összeghatártól függően annak költségét "NormaNatura Vitamin szaküzlet"-et terheli, valamint Székesfehérváron és Balatonfüreden INGYENES a kiszállítás.

8.Kérdés:
- Mennyi idő alatt érkezik meg az általam rendelt áru?
Válasz:
- A rendelése 2 munkanapon belül megérkezik.

9.Kérdés:
- Csak regisztráció után tudok rendelni?
Válasz:
- Igen, rendelni csak regisztráció után lehet, viszont néhány másodperc alatt ezt meg tudja csinálni, de valójában csak az adatok pontos egyeztetése miatt szükséges, hogy mindenképp megkapja a rendelését.

10.Kérdés:
- Ha egyszer már kitöltöttem a címjegyzéket, az megmarad a későbbiekben?
Válasz:
- Igen, a rendszer elmenti a címét, de többet is fel tud venni egyszerre és rendeléskor választhat, hogy melyik címére kéri a csomagot.

11.Kérdés:
- Milyen időközönként küldtök Hírmondót az új termékekről?
Válasz:
- Hírlevelet havonta 1-2 alkalommal küldünk akcióinkról, valamint ha új termékek érkeznek.

12.Kérdés:
- Bővülni fog még a kínálat?
Válasz:
- Igen, folyamatosan töltjük fel az újabb termékeinket. Ha valamit hiányol, várjuk észrevételét.

13.Kérdés:
- Ha egyszer már kitöltöttem a címjegyzéket, az megmarad a későbbiekben?
Válasz:
- Igen, a rendszer elmenti a címét, de többet is fel tud venni egyszerre és rendeléskor választhat, hogy melyik címére kéri a csomagot.

14.Kérdés:
- Mire jó az Előny-kártya?
Válasz:
-Az Előny-kártyával rendelkező vásárlóink minden rendelési- vagy vásárlási értékből -a szállítási költség nélküli végösszegből- 5% jóváírást kapnak, melyet a következő rendelés/vásárlás alkalmával tudnak "érvényesíteni".
Online vásárláskor kérjük beírni az Előny-kártya számát a megadott helyre.
Üzletünkben történő vásárláskor pedig elég az Előny-kártyát felmutatni.
Az Előny-kártya kedvezmény az AKCIÓ! menűpontban található termékekre nem vonatkozik és más kedvezményekkel nem összevonható!
15.Kérdés:
- Hogyan juthatok hozzás Előny-kártyához?
Válasz:
 Klikkeljen ide az "ELŐNY-KÁRTYA IGÉNYLÉSE" felíratra és máris kitöltheti az adatlapot, mellyel ingyenesen hozzájuthat Előny-kártyájához.